توسعه کارکنان

حضور تست‌پرو در نمایشگاه کار صدف

همانطور که در جریان هستید، گروه تست‌پرو در نمایشگاه کار صدف واقع در دانشگاه علم و صنعت حضور داشت. نمایشگاه رویدادی بود که با هدف استخدام دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برگزار شد. در این نمایشگاه کارجویان با کسب‌وکارها آشنا شدند و کارفرماها با معرفی سرویس‌ها و موقعیت‌های شغلی استخدامی‌شان، قدمی مثبت در ساخت برند کارفرمایی برداشتند و به کارجویانی که قصد کارآموزی یا شروع فعالیت حرفه‌ای خود را دارند، کمک کردند تا بتوانند در مسیر شغلی خود قدم بگذارند.

هدف تست‌پرو از حضور در این نمایشگاه، آسان‌تر کردن دسترسی کارجویان به کسب‌وکارها و استخدام بر اساس مهارت‌سنجی بود. با این روش کارجویان نیازی به داشتن سابقه کار تخصصی ندارند و مبتنی بر آزمون‌های تخصصی و عمومی می‌توانند برای استخدام اقدام کنند.

با وجود حضور غرفه‌های دیگر در نمایشگاه، غرفه تست‌پرو با استقبال بسیار زیادی روبه‌رو شد. کارجویان و دانشجویان، کنجکاوی و تمایل زیادی برای کار با این پلتفرم نشان دادند. نکته‌ای که توجه تمام این افراد را به خودش جلب کرد، این بود که چطور می‌توانند بدون داشتن سابقه کاری زیاد، اثبات کنند در کار خودشان متخصص و حرفه‌ای هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

    نکته دیگری که حائز اهمیت شناخته شد، ارسال ایمیل‌های مرتبط با تخصصص افراد و معرفی آن‌ها به کسب‌وکارهایی بود که به تخصص‌شان نیاز داشتند. علاوه بر این موارد ما در این غرفه مسابقه هیجان‌انگیزی برگزار و جوایزی را به شرکت‌کنندگان اهدا کردیم  که در ادامه لیستی از آن‌ها را خواهید دید.

    با وجود به پایان رسیدن نمایشگاه فیزیکی، از تاریخ 2 تا 16 دی ماه، همچنان می‌توانید به صورت مجازی در این نمایشگاه شرکت کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. در این حالت شما به صورت مجازی از این نمایشگاه دیدن می‌کنید و حتی می‌توانید به صورت آنلاین گفتگوهایی با مدیران و کارفرمایان داشته باشید. این نمایشگاه به صورت 24 ساعته برگزار می‌شود و شما محدودیت زمانی برای شرکت در آن نخواهید داشت.

     

    اسامی برندگان مسابقه:

    فاطمه سادات محمدی
    سپیده صابری
    زهره شهابی
    مصطفی تهرانی
    پویا امینی
    عطیه صادقی
    مهنا حاج مرادی
    علی بهارلو
    نجمه خرمی شاد
    امیرمحمد اهالی آباده
    مهسا آذری
    حمیدرضا خاشعی
    آرمین آرش
    حانیه جعفری
    زهرا رئوف
    محمد حجازی
    امیر محمد امام
    نگار حاصلی
    علی خضری
    ماهان اویسی

    امیدواریم در این مسیر بتوانیم همراه خوبی برای شما باشیم.

    نوشته‌های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    دکمه بازگشت به بالا