جذب و استخدام

چگونه در سال 2022 یک توسعه‌دهنده دات‌نت استخدام کنیم؟

ما یک تئوری داریم: کسب‌وکارهایی که ظرف 5 سال آینده هیچ بخشی از آنها دیجیتالی نشده باشند، از بین خواهند رفت. چرا چنین چیزی را‌‌ می‌گوییم؟ زیرا امروزه تقریباً برای هر کاری از فناوری استفاده‌‌ می‌کنیم. مردم، قبل از خرید محصول یا تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا خدماتی که ارائه‌‌ می‌دهید با ارزش هستند یا خیر، با بررسی نظرات کسانی که از محصول یا خدمت شما استفاده کردند، درباره کسب‌و‌کارتان اطلاعات کسب می‌کنند. یک وبسایت یا اپلیکیشن بهترین راه برای افزایش آگاهی از برند، جذب افراد و تعامل بیشتر با مشتریان است. اما وقتی تجربه برنامه‌نویسی شما در حد صفر باشد، چگونه‌‌ می‌توانید یک اپلیکیشن یا وبسایت داشته باشید؟ راه‌حل خیلی ساده است: یک توسعه‌دهنده‌‌ دات‌نت استخدام‌‌ می‌کنید.

برنامه‌نویسی .Net چیست؟

دات‌نت یک چارچوب و اکوسیستم توسعه نرم‌افزاری است که در سال 2002 توسط مایکروسافت با هدف امکان مهندسی آسان دسکتاپ و برنامه‌های وب ایجاد و منتشر شد. این فریم‌ورک با ارائه راه‌کارهای امن و ساده برای ایجاد یک اپلیکیشن یا وب‌سایت، به میزان قابل توجهی روند توسعه را سرعت بخشید. براساس نظرسنجی Stack Overflow در سال 2019،‌‌ دات‌نت در چند سال گذشته محبوبیت قابل توجهی به دست آورده و به دومین فریمورک محبوب، مخوف و البته خواستنی تبدیل شده است.

استخدام توسعه‌دهنده‌‌ دات‌نت به شما کمک‌‌ می‌کند زمان فرآیند توسعه را کاهش دهید و وبسایت‌ها و برنامه‌های کاربردی مبتنی بر محتوای پویا ایجاد کنید. در ادامه عمیق‌تر به این می‌پردازیم که دات‌نت چرا و چگونه می‌تواند به پیشرفت کسب‌وکار شما کمک کند.

دات‌نت پلتفرم رایگان، چند وجهی و اپن سورس است که برای ساخت انواع مختلف برنامه کاربردی مفید است. این برنامه از بسیاری از زبان‌ها و ویرایشگرها پشتیبانی‌‌ می‌کند و برای ساخت وب، موبایل، دسکتاپ، بازی‌ها و اینترنت اشیا بکار گرفته می‌شود. دارای چهار بخش یا گروه محصول مختلف است: NET Framework، .NET Core، Xamarin و Universal Windows Platform (UWP). و هریک از آنها شامل چارچوب‌ها و کتابخانه‌های خاصی هستند که برای توسعه برنامه‌های مختلف مفید هستند.

استخدام توسعه‌دهنده‌‌ دات‌نت

برنامه‌نویس‌‌ دات‌نت کیست؟

اگر تجربه برنامه‌نویسی ندارید و علاقه‌‌ای به یادگیری این فریم‌ورک هم ندارید، بهترین گزینه استخدام توسعه‌دهنده دات‌نت بااستعداد‌‌ است. اما قبل از شروع کار خود، مطمئن شوید که نقش‌ها، مسئولیت‌ها و مهارت‌های لازم برای موفقیت را‌‌ می‌دانید.

دات نت شامل زمان اجرا زبان مشترک (CLR) و کتابخانه کلاس فریم‌ورک (FCL) است. CLR به مدیریت حافظه و کمک به اجرای رشته‌ها و کدها کمک‌‌ می‌کند. همچنین برای تأیید ایمنی کد کار‌‌ می‌کند. با CLR می‌توانید مطمئن شوید که کدتان تا حد امکان از طریق زیرساخت تأیید نوع، کد و سیستم نوع رایج (CTS) ایمن است. همچنین به حذف پتانسیل حافظه از بین رفته و افزایش عملکرد مرتبط با حافظه منجر می‌شود.

از سوی دیگر، FCL مجموعه‌‌ای از کتابخانه‌های کلاس چندگانه است که توابع مشترک را اجرا‌‌ می‌کند. این توابع‌‌ می‌توانند شامل تعامل با پایگاه داده، رندر گرافیکی و موارد دیگر باشند.  می‌توانید یک توسعه دهنده dot NET استخدام کنید تا با اجازه دادن به FCL برای انجام وظایف برنامه‌نویسی روزمره به طوری که توسعه‌دهنده شما مجبور به انجام آن نباشد، در بهبود سرعت زمان توسعه کمک‌تان کند.

با استخدام توسعه‌دهنده دات‌نت، و دریافت نتایج مشابه با کد کمتر، در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی خواهید کرد. توسعه‌دهندگان‌‌ دات‌نت برای استقرار اصطلاحاً به درد بخور عمل‌‌ می‌کنند. این فریمورک دارای ویژگی‌هایی مانند اشتراک‌گذاری کد کنترل‌شده، نسخه‌سازی جانبی و موارد دیگر است تا اطمینان حاصل شود که تداخل کمتری در مورد استقرار و نسخه‌سازی خود دارید.

این فریم‌ورک همچنین برای توسعه برنامه‌هایی که‌‌ می‌توانند در پلتفرم‌ها و زبان‌های مختلف استفاده شوند مفید است. این یک چارچوب یا همان فریم ورک مستقل از زبان است، بنابراین توسعه‌دهنده دات‌نتی که می‌خواهید استخدام کنید، می‌تواند متخصص زبان‌های سازگار مختلف، مانند C#، C++ مدیریت ‌شده و غیره باشد، نه اینکه فقط به یک زبان محدود شود. کدگذارها می‌توانند برنامه‌هایی را برای دسکتاپ، مرورگر، موبایل یا برنامه‌های در حال اجرا بر روی PDA توسعه دهند.

دات نت همچنین با سیستم‌های قدیمی ادغام‌‌ می‌شود و‌‌ می‌تواند انواع اسناد XML را پردازش کند و هر فرمت فایلی را بنویسد.

در جدول زیر، بسته به سطح تجربه‌ای که می‌خواهید استخدام کنید، مهارت‌های مورد نیاز برای یک توسعه‌دهنده‌‌ دات‌نت را خواهید یافت:

مهارت و دانش سطح تجربه
دات نت و قطعات داخلی آن (JIT، CLR، GAC)، خدمات وب، C#، VN.NET، Asp.NET، اصول OOP، HTML، CSS، Visual Studio.NET، JQuery، JavaScript، Angular JS، SQL

 جونیور یا مبتدی

تمام موارد بالا و تجربه بوت استرپ، ASP.NET، XML، HTML، CSS، تجربه کار با AngularJS

متوسط

تمام موارد فوق و فریمورک‌های ASP.MVC، .NET MVC، .NET Web API، مهارت‌های دیباگ قوی، مهارت توسعه برنامه‌های وب، دانش عمیق C#، آشنایی با محیط Agile، دانش MYSQL، تجربه در توسعه سیستم‌های لود

ارشد

‌‌

قبل از تصمیم‌گیری در مورد استخدام، مهارت‌های توسعه‌دهنده .Net را بسنجید

توسعه‌دهندگان‌‌ دات‌نت در درجه اول مسئول طراحی، پیاده‌سازی و توسعه نرم‌افزارهای کاربردی با توجه به نیازهای مختلف کسب‌وکار هستند. آنها همچنین برای شناسایی مشکلات خاص برای ارائه و توسعه سیستم مورد نیاز مناسب به تجزیه و تحلیل کسب‌و‌کار می‌پردازند.

وظایف اصلی توسعه دهنده‌‌ دات‌نت را در ادامه لیست می‌کنیم:

  1. طراحی و توسعه نرم‌افزار
  2. آماده‌سازی برنامه‌های مبتنی بر آزمایش برای برنامه‌های‌‌ دات‌نت
  3. برنامه‌نویسی برنامه‌های دات‌نت
  4. نظارت بر فعالیت‌های مختلف سیستم و ارائه پشتیبانی
  5. تقویت سیستم‌های موجود
  6. شناسایی مشکلات موجود و تهیه برنامه‌های عملیاتی برای بهبود و حل آنها
  7. طراحی رابط‌ها و کامپوننت‌ها
  8. ایجاد مشخصات فنی و طرح‌های آزمایشی.

معیار انتخاب استخدام توسعه‌دهندگان .Net

صنعت استخدام فناوری اطلاعات پر از کوسه‌هایی است که با دیدن یک توسعه‌دهنده بااستعداد آماده حمله هستند. ممکن است اغراق‌آمیز به نظر برسد، اما استخدام توسعه‌دهندگان هر سال سخت‌تر‌‌ از سال گذشته می‌شود، بیشتر به این دلیل که بسیاری از آنها مشغول به کار هستند و از طرفی تقاضای زیادی نیز برایشان وجود دارد. براساس نظرسنجی توسعه‌دهندگان Stack Overflow (90000 توسعه‌دهنده مورد بررسی قرار گرفتند)، تنها 6.4٪ در حال حاضر بیکار هستند و به دنبال شغل هستند.

نظرسنجی انجام شده توسط Indeed نشان داد که از 1000 مدیر و استخدام‌کننده فناوری، 9 نفر از 10 نفر (86٪) گفتند که استخدام استعدادهای فنی چالش‌برانگیز است و بیش از یک سوم‌شان (36٪) گفتند که بسیار چالش‌برانگیز است.

قصد نداریم شما را بترسانیم، اما این موارد واقعیت هستند. خوشبختانه، یک‌سری استراتژی‌های کلیدی وجود دارند که می‌توانید برای استخدام موفق توسعه‌دهنده دات‌نت اجرا کنید:

1. یک آگهی کار واضح بنویسید

نوشتن آگهی شغلی برای بسیاری از مدیران استخدامی کمترین اهمیت را دارد. آنها فکر‌‌ می‌کنند که با یک شرح شغلی 2000 کلمه‌ای و استفاده از کلمات جالبی مانند “جادوگر فناوری” یا “مستر کد” طعمه‌‌ای را طراحی کرده‌اند که متقاضیان را جذب‌‌ می‌کند. آنها‌‌ نمی‌دانند استفاده از این واژه‌ها بیشتر متقاضیان را می‌ترساند تا اینکه جذبشان کند!

وقتی شرح شغل را‌‌ می‌نویسید، باید دلیل نیاز به توسعه‌دهنده‌‌ دات‌نت را روشن کنید و آن را کاملا توضیح دهید. از اینکه تا حد امکان واضح است اطمینان حاصل کنید زیرا این کار باعث‌‌ می‌شود که سایر کاندیداها از ارسال درخواست جلوگیری کنند. زیرا قطعا شما‌‌ نمی‌خواهید وقت خود را برای مصاحبه با فردی که مهارت یا ظرفیت لازم برای آن موقعیت را ندارد تلف کنید.

توصیه: آن را مرتب و ساده نگه دارید.

2. در مکان‌های مناسب جستجو کنید

اگر‌‌ می‌خواهید یک‌‌ توسعه‌دهنده تمام وقت‌‌ دات‌نت داشته باشید، آیا بنظرتان جستجوی آنها در پلتفرم‌های فریلنسینگ ایده خوبی است؟

اگر برای یک پروژه کوچک یا چیزی موقتی نیاز به‌‌ توسعه‌دهنده دارید، فریلنسرها ایده خوبی هستند. ممکن است فکر کنید که چون حقوق کمی‌‌ می‌گیرند، با استخدام آنها برنده خواهید بود. با این حال، این حقوق کم با هزینه‌ای برای شما همراه است: کیفیت. اگر به توسعه‌دهنده‌ای نیاز دارید که علاوه بر داشتن مهارت‌ها و ظرفیت‌ها، به شرکت شما اختصاص داشته باشد، پلتفرم‌های فریلنسینگ بهترین گزینه برای شما نیستند.

3. سوالات مصاحبه درست بپرسید

مصاحبه فنی نیاز به آمادگی دارد. بسته به نقش، باید بفهمید که آیا آزمون‌های کپی‌شده، سؤالات تئوری یا یک پروژه کوچک راه درستی برای ارزیابی دانش داوطلب شما خواهد بود یا خیر.

اکیداً توصیه‌‌ می‌کنیم که اگر اطلاعاتی در مورد‌‌ دات‌نت ندارید یا سابقه برنامه نویسی/فناوری صفر دارید، کمک بخواهید. شما‌‌ می‌توانید یک برگه تقلب یا چیزی به عنوان راهنما داشته باشید، اما فقط متخصصان‌‌ می‌توانند گزینه‌های عالی را از سایر افراد جدا کنند.

4. مهارت‌های نرم را به اندازه مهارت‌های سخت در اولویت قرار دهید

پرسیدن سؤالات درست فقط مربوط به مهارت‌های سخت نیست. برای نقش‌های فنی، ضروری است که کارجویان دانش خاصی در تعیین حوزه‌ها و موضوعات داشته باشند. شما نمی‌توانید یک‌‌ توسعه‌دهنده‌‌ دات‌نت را استخدام کنید که هیچ سرنخی از نحوه کار ASP.NET نداشته باشد. با این حال، مهارت‌های سخت تنها چیز مهم نیست.

آیا تا به حال با یک مشتری ناراضی و عصبی برخورد کرده‌اید؟ کسی که هرگز از کاری که انجام‌‌ می‌دهید راضی نیست و هر بار که با او صحبت‌‌ می‌کنید مشکل جدیدی برای شما ایجاد‌‌ می‌کند؟ یک استخدام بد‌‌ می‌تواند چیزی شبیه به آن مشتری باشد. به جای اینکه به شما در حل مسائل کمک کنند، مشکلات بیشتری با خود به ارمغان‌‌ می‌آورد و اجتناب از این نوع کارمندان با اولویت دادن به مهارت‌های نرم در طول مصاحبه امکان‌پذیر است. برای کدام مهارت‌های نرم بیشتر ارزش قائل هستید؟ آنها را بیابید و سؤالاتی ایجاد کنید که‌‌ می‌تواند به شما در شناسایی این مهارت‌ها کمک کند.

5. به دنبال‌‌ توسعه‌دهندگان از راه دور در سراسر جهان باشید

توانایی کار از راه دور یکی از بهترین استراتژی‌ها برای جذب‌‌ توسعه‌دهندگان با استعداد است. اکنون که انجام کار از راه دور بسیار توسعه یافته است، کسب‌وکارها در حال سازگاری و پذیرش این شکل از انعطاف‌پذیری هستند. استخدام از راه دور به شما امکان‌‌ می‌دهد به مجموعه وسیع‌تری از استعدادها دسترسی داشته باشید و حتی هزینه‌های خود را کاهش دهید، زیرا‌‌ می‌توانید کارجویانی را استخدام کنید که با هزینه‌های زندگی کمتر، دستمزد کمتری درخواست می‌کنند.

اگر‌‌ می‌خواهید یک‌‌ توسعه‌دهنده‌‌ دات‌نت استخدام کنید، چیزی را به آنها پیشنهاد دهید که‌‌ نمی‌توانند رد کنند: فرصتی برای دورکاری. یک نظرسنجی که توسط دایس انجام شد، نشان داد که دو مورد اصلی که جویندگان کار فناوری بیشتر می‌خواهند عبارتند از: ۱) مزایای مراقبت‌های سلامتی  ۲) امکان دورکاری.

استخدام توسعه‌دهنده‌‌ دات‌نت

سوالات مصاحبه هنگام مصاحبه با یک‌‌ توسعه‌دهنده .Net

1-تفاوت حلقه while و for چیست؟ برای هر دو نوع یک سینتکس‌‌ دات‌نت بدهید

هر توسعه‌دهنده‌ای که می‌خواهید استخدام کنید باید تفاوت بین حلقه while و for را بداند، زیرا این موارد هر زمان که یک واحد کد باید به طور مکرر اجرا شود، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. حلقه for زمانی استفاده‌‌ می‌شود که تعداد تکرارها مشخص باشد، در حالی که حلقه while باید تا زمانی که یک عبارت داده شده درست شود استفاده شود.

نمونه‌‌ای از این روش در VB.NET در زیر آمده است.

While loop:

While condition [is True]

‘statements

End While

for loop:

For counter [As datatype] = start To end [ Step step]

‘statements

Next [ counter ]

2. توضیح دهید که خدمات وب‌‌ دات‌نت چیست

تقریباً همه برنامه‌هایی که کدهای توسعه‌دهنده دات‌نت شما برای دسترسی به وب نیاز دارند. سرویس‌های وب دات‌نت «مولفه‌های قابل استفاده مجدد هستند که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند تا عملکرد یک برنامه را از طریق اینترنت منتشر کنند تا آن را در دسترس قرار دهند و مستقیماً با سایر برنامه‌ها و اشیاء آنلاین تعامل داشته باشند».

سرویس‌های وب از پروتکل‌های استاندارد وب و فرمت‌های داده مانند HTTP و XML استفاده می‌کنند تا بتوانند به پلتفرم‌ها و زبان‌های متعددی متصل شوند. با ASP.NET برنامه‌نویسان شما‌‌ می‌توانند خدمات وب را توسعه دهند و چارچوب یا فریم‌ورک‌های‌‌ دات‌نت دارای کلاس‌های داخلی است که برای ساخت و مصرف سرویس‌های وب ساخته شده‌اند.

3. توضیح دهید که یک نماینده یا delegate در‌‌ دات‌نت چیست

برنامه‌نویس دات‌نتی که در حال مصاحبه با او هستید باید بتواند درخصوص اینکه استفاده از یک نماینده یا delegate به توسعه‌دهنده این امکان را می‌دهد تا ارجاع به یک متد را در داخل یک شی delegate شده کپسوله  یا محافظت کند، توضیح دهد. مشابه یک اشاره‌گر در C و C++. سپس، می‌توان به شی delegate کدی داد که می‌تواند متد یا روش مرجع را بدون نیاز به دانستن اینکه کدام متد در زمان کامپایل یا جمع آوری فراخوانی می‌شود، صدا بزند.

علاوه بر این، نمایندگان یا delegates ‌‌ می‌توانند برای ایجاد رویدادهای سفارشی در یک کلاس استفاده شوند. در اینجا یک مثال است:

public delegate void FooDelegate ();

class FooClass

{

// custom event

Public event FooDelegate FooEvent;

}

FooClass FooObj = new FooClass ()

FooObj.FooEvent += new FooDelegate ();

4. تفاوت کد مدیریت شده با کد مدیریت نشده چیست؟

هدف اصلی این سوال این است که بفهمید آیا‌‌ توسعه‌دهنده‌‌ دات‌نت بالقوه شما برای استخدام، در مورد CLR که بخش عمده‌‌ای از فریم ورک‌‌ دات‌نت است چیزی‌‌ می‌داند یا خیر. CLR عملکردهایی را ارائه‌‌ می‌دهد که برای توسعه مهم هستند مانند مدیریت حافظه و جمع آوری زباله و کدهای مدیریت شده مانند Visual Basic.NET را اجرا‌‌ می‌کند.

به همین دلیل، کد مدیریت، مستقل از پلتفرم است زیرا به جای سیستم عامل دستگاه با استفاده از برنامه، در CLR اجرا‌‌ می‌شود. زبان‌هایی مانند C یا C++ کدهای مدیریت نشده تولید‌‌ می‌کنند، بنابراین CLR این قابلیت را به آنها ارائه نمی‌دهد. با این حال، کدهای مدیریت نشده همچنان در‌‌ دات‌نت استفاده‌‌ می‌شود، مانند اجزای COM، رابط‌های ActiveX و توابع Win32 API.

5. ارث چیست؟

وراثت یکی از مرتبط ترین مفاهیم در OOP به همراه کپسوله سازی و چندشکلی است. وراثت به‌‌ توسعه‌دهندگان اجازه‌‌ می‌دهد تا کلاس‌های جدیدی ایجاد کنند که رفتار تعریف شده در کلاس‌های دیگر را مجدداً استفاده، گسترش و اصلاح کنند. همه اینها استفاده مجدد از کد را امکان پذیر‌‌ می‌کند و سرعت توسعه را افزایش‌‌ می‌دهد.‌‌ توسعه‌دهندگان می‌توانند تنها یک بار یک کلاس را بنویسند و آن را اصلاح کنند و پس از آن کد به عنوان پایه برای کلاس‌های جدید مجدداً استفاده کنند.

6. تفاوت کلاس انتزاعی و رابط در‌‌ دات‌نت چیست؟

یک کلاس انتزاعی یک پیاده‌سازی جزئی برای عملکرد و برخی از اعضای انتزاعی یا مجازی فراهم می‌کند که باید توسط موجودیت‌های ارثی پیاده‌سازی شوند.‌‌ می‌تواند فیلدها را نیز اعلام کند. از سوی دیگر، رابط، قرارداد یا رفتاری را که کلاس‌های پیاده سازی باید داشته باشند، اعلام‌‌ می‌کند.

به عبارت دیگر، یک کلاس Abstract به شما امکان‌‌ می‌دهد تا عملکردهایی ایجاد کنید که زیر کلاس‌ها نیز‌‌ می‌توانند پیاده‌سازی کنند. یک رابط فقط به شما امکان تعریف عملکرد را‌‌ می‌دهد اما آن را پیاده سازی نمی‌کند.

مروری بر‌‌ دات‌نت فریم ورک

چارچوب‌‌ دات‌نت روش اصلی پیاده سازی‌‌ دات‌نت است که از اجرای وب سایت‌ها، سرویس‌ها، برنامه‌ها و موارد دیگر در ویندوز پشتیبانی‌‌ می‌کند. این فریم ورک شامل 3 مدل کاربردی است:

  1. WPF: Windows Presentation Foundationیک چارچوب رابط کاربری است که توسط‌‌ توسعه‌دهندگان برای ایجاد رابط‌های گرافیکی عمدتاً برای برنامه‌های مشتری دسکتاپ در سیستم عامل ویندوز استفاده‌‌ می‌شود.
  2. فرم‌های پنجره: بیشتر برای توسعه برنامه‌های دسکتاپ که حاوی گرافیک غنی هستند استفاده‌‌ می‌شود.
  3. ASP.NET: برای توسعه وب سایت‌های پویا و برنامه‌های تحت وب استفاده‌‌ می‌شود.

مزایای اصلی ایجاد برنامه وب کسب‌وکار شما با دات نت

استقلال پلتفرم: فریم ورک‌‌ دات‌نت مستقل است و تقریباً از همه پلتفرم‌ها پشتیبانی‌‌ می‌کند. برنامه‌نویس دات‌نت شما می‌تواند برنامه‌هایی ایجاد کند که از سیستم‌عامل‌های مختلفی مانند Android، iOS یا Windows پشتیبانی می‌کنند.

پشتیبانی از بسیاری از زبان ها:‌‌ دات‌نت در حال حاضر از 44 زبان پشتیبانی‌‌ می‌کند -‌‌ توسعه‌دهنده این آزادی را دارد که زبان مورد نظر خود را برای توسعه یک برنامه انتخاب کند.

برنامه ایمن و قابل اعتماد:‌‌ دات‌نت با فاصله یکی از ایمن‌ترین فریم ورک‌های موجود در بازار است. این قابلیت به شما کمک‌‌ می‌کند تا برنامه‌‌ای بسیار مقیاس پذیر، پایدار، سازگار و ایمن بسازید.

انواع ابزارها و ویرایشگرها: پلتفرم‌‌ دات‌نت دارای گزینه‌های بسیاری از IDE است که‌‌ توسعه‌دهندگان می‌توانند – با کمک Microsoft Visual Studio – برای سازماندهی گردش کار یا حل مشکلات خاص از آنها استفاده کنند.

جامعه گسترده: همانطور که قبلا ذکر شد،‌‌ دات‌نت در چند سال گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده است و در حال حاضر دارای بیش از دو میلیون‌‌ توسعه‌دهنده است. این بدان معناست که اگر توسعه‌دهنده شما با مشکل یا مشکلاتی مواجه شد، همیشه کسی وجود دارد که می‌تواند به آنها کمک کند و راه‌حل‌هایی ارائه دهد.

چطور می‌توان توسعه‌دهنده .Net شایسته‌ای استخدام کرد؟

اکنون متوجه شدید که‌‌ دات‌نت می‌تواند به‌‌ توسعه‌دهندگان شما کمک کند تا کد را بسیار سریعتر و کارآمدتر بنویسند و در وقت و در نهایت در هزینه شما صرفه جویی کنند. همچنین به امنیت و قابلیت انتقال نیز کمک‌‌ می‌کند و به دلیل ارتباط با مایکروسافت از پشتیبانی قوی برخوردار است.

پرسیدن این سوالات در مصاحبه به شما کمک‌‌ می‌کند تا مطمئن شوید که یک‌‌ توسعه‌دهنده‌‌ دات‌نت که‌‌ می‌تواند تجربه و مهارت را با خود به شرکت بیاورد استخدام‌‌ می‌کنید. اگرچه، مصاحبه در مورد زبانی که‌‌ نمی‌دانید‌‌ می‌تواند گیج کننده و خسته کننده باشد.

در تست‌پرو، به عنوان یک سیستم ارزیابی در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات، می‌توانیم به شما کمک کنیم تا بتوانید پیش از استخدام مهارت کارجویان را بسنجید و با اطمینان از دانش فنی و تعریف پروژه‌های مختلف او را وارد پروسه جذب کسب‌وکارتان کنید. برای شروع همین حالا ثبت‌نام کنید و برنامه‌نویسان منتخب را به کسب‌وکارتان دعوت کنید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا