مدیریت استراتژیکنگهداشت کارکنان

6 راه برای بهبود کار دورکاری در کسب‌وکارها

کار از راه دور چیزی فراتر از یک روند معمول ، بلکه یک گزینه جذاب برای کسب و کارها برای استخدام استعدادهای برتر در حالی که هزینه های سربار دفتر را کاهش می دهد ، تبدیل شده است. تعداد کارگران و کارمندان از راه دور که از خانه کار می کنند در حال افزایش است. بر اساس نظرسنجی انجمن آمریکایی (ACS) و Global Workplace Analytics ، تعداد افراد از راه دور در ایالات متحده از سال 2005 تا 2017 1،595 نفر افزایش یافته است.

طبق نظرسنجی Flex jobs  76 درصد از پاسخ دهندگان می خواستند به طور کامل کنند. اما تلاش برای حمایت از این کارمندان می تواند یک چالش باشد ، خصوصاً در مورد افزایش بهره وری برای کارمندان از راه دور. چگونه شرکت ها می توانند در هنگام برقراری ارتباط و مشاغل کارمندان ، کار از راه دور را تسهیل کنند؟

در اینجا چند روش مناسب برای اطمینان از بهره وری کارمندان از راه دور وجود دارد:

1.اطمینان حاصل کنید که کارمندان به اندازه کافی با هم مرتبط هستند

دسترسی به پهنای باند مناسب برای اکثر شرکتها یکی از ضروریات است. اگر آن سرویس در دسترس نیست، ممکن است لازم باشد در استراتژی کار از خانه تجدید نظر کنید.

2.ارزیابی عملکرد اصلاح شده

برای کارمندان از راه دور ، شرکت ها باید موفقیت را از طریق خروجی اندازه بگیرند ، نه اینکه زمان یا ساعتها پشت میز را ببینند. برای هر هفته یا ماه اهداف بهره وری تعیین کنید و از آنها برای سنجش موفقیت استفاده کنید.

3.از چندین فرم ارتباط استفاده کنید

برنامه های گفتگوی و کنفرانس های ویدئویی می توانند باعث شوند کارمندان در طول روز با یکدیگر درگیر شوند و معمولاً راهی برای برقراری ارتباط سریعتر از ایمیل با سوالات یا نگرانی ها فراهم می کنند.

4.پشتیبانی فنی کارآمد از راه دور ایجاد کنید

همکاران IT باید در صورت بروز مشکل به سخت افزارها و برنامه های کارمندان دسترسی داشته و آنها را رفع اشکال کنند. این کار باعث کاهش زمان خرابی سرگردانی کارمندان می شود. سرویس های ابری همچنین می توانند کارکنان را بدون فوت وقت سریعتر به برنامه های تجاری مورد نیاز خود دسترسی و نصب کنند.

5.راه حل های پست الکترونیکی دیجیتال را به کار بگیرید

شرکت ها هنوز مقادیر زیادی کاغذ دریافت و پردازش می کنند و بعید است تحویل فیزیکی اسناد به راحتی به محل سکونت شما از راه دور برسد. در برخی بیزینس ها ، شرایط امنیتی و حریم خصوصی این امر را مجاز نمی دانند. استفاده از یک راه حل پست الکترونیکی دیجیتال ، که در آن نامه نامه اسکن شده و سپس با استفاده از نرم افزار هوشمند به طور خودکار برای کارمندان  بخش های صحیح توزیع می شود می تواند گزینه خوبی باشد.

6.با استفاده از اسناد دیجیتال در کار را جلو ببرید

روزهای ایجاد نسخه های چاپی متعدد و توزیع آنها در سراسر سازمان به پایان رسیده است. با دیجیتالی کردن اسناد با استفاده از تجهیزات تصویربرداری درجه یک و نرم افزار مدیریت اسناد (و انجام این کار به محض ایجاد یا دریافت) ، شرکت ها می توانند در وقت خود صرفه جویی کرده و خطاهای مربوط به داشتن چندین نسخه از اطلاعات یکسان را کاهش دهند.

 

دورکاری می تواند مانعی برای برخی مشاغل باشد. اما با این شش نکته، کسب و کار شما می تواند کارمندان را درگیر، متصل و مورد حمایت قرار دهد، این اطمینان را می دهد که شما نیاز کارگران خود را برای انعطاف پذیری برآورده می کنید و در عین حال بهره وری را نیز بهبود می بخشد. فضای ابری و فناوری ارتباطی بی درنگ می توانند ضمن ایجاد ارتباط با دفتر ، به ساده سازی پشتیبانی کمک کنند. مدیریت اسناد دیجیتال و اتوماسیون فضای پست الکترونیکی دیجیتال می توانند با اطمینان از اینکه این کارمندان از راه دور تمام اطلاعات لازم برای انجام وظایف خود را دارند ، ضمن اینکه از هزینه و پیچیدگی مدیریت اسناد فیزیکی جلوگیری می کنند ، بهره وری بیشتری را افزایش دهند.

منبع: https://www.opex.com/blog/post/six-ways-to-improve-remote-working

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا