ترفندها و ترندهانگهداشت کارکنان

ارتباط بین درگیر شدن در کار و حفظ کارمندان

بهبود حفظ کارکنان رویکرد سازمان شما است که منجر به تعهد عاطفی کارمندانتان نسبت به سازمان می‌شود. پس از دستیابی، این بدان معنی است که کارمند بهره‌وری بالاتری خواهد داشت و به کار خود اهمیت بیشتری می دهد.

به عبارت ساده، حفظ کارمندان به توانایی یک سازمان در مگاهداشت خود اشاره دارد. هزینه های جایگزینی و آموزش کارمندان جدید چنان بد شده است که کارفرمایان اکنون تلاش خود را برای حفظ کارمندان فعلی خود معطوف کرده اند.

تعامل و نگهداری به هم پیوسته هستند و می توانند موفقیت یک سازمان را تعیین کنند. در این مقاله اهمیت هر دو مورد بررسی خواهد شد و نكاتی برای كارفرمایان و مدیران توصیه می شود كه می تواند به بهبود مشاركت و حفظ سازمان آنها كمك كند.

اهمیت تعامل کارمندان

داشتن کارمندانی که برای بهبود تعامل و روابط کاری‌شان تلاش می‌کنند در هر سازمانی فواید بسیاری دارد. اولین مورد این است که باعث افزایش بهره‌وری می‌شود. گزارش‌ها نشان می‌دهد که کارمندانی که برای نقش های خود سرمایه گذاری می کنند بهره وری بالاتری نسبت به افرادی دارند که نیستند.

تعامل مثبت فرهنگ شرکت شما را نیز ارتقا می بخشد. در حالت ایده آل، کارمندان متعهد حتی در زندگی شخصی خود نیز ارزش های شرکت شما را دارند. معرفی رویدادی را در نظر بگیرید که نه تنها آنها را درگیر خود کند بلکه باعث پیشرفت آنها در اطراف شرکت شود. این می تواند به ایجاد فرهنگ تعامل در اطراف شرکت کمک کند.

نکاتی برای بهبود تعامل کارمندان

قدردانی

اولین و موثرترین راه برای بهبود مشارکت در یک سازمان شناخت ارزش کارکنان شما است. یک “کار خوب انجام شده” ساده کمک زیادی به آنها می کند تا احساس قدردانی کنند. کارمندان می خواهند بدانند که آنها کار خوبی انجام می دهند و این امر در دستیابی به اهداف کلی تجارت شما نقش دارد.

بازخورد

رد و بدل کردن بازخورد راهی عالی برای تعامل با کارمندان است. بازخورد دادن به کارگران اجازه می دهد تا بدانند در کجای شرکت قرار دارند. و درخواست بازخورد یک فضای “دادن و گرفتن” ایجاد می کند که کارمندان از گفتگو با صاحبان مشاغل یا مدیران نمی ترسند.

محیط کار و فرهنگ کار مثبت

فراهم آوردن محیط کار راحت به طور مستقیم به بهره وری کارمندان کمک می کند. یک کارگر متوسط ​​هر روز حدود هشت ساعت در محل کار خود می گذرد ، سخت است که وقتی در محیط کار خود را دوست ندارید یا احساس امنیت نمی کنید ، به کار خود ادامه دهید. مهم است که محیط کار به درستی تهویه و با دمای مناسب روشن شود.

فرهنگ شرکت شما نیز نقش بسزایی در حفظ کارمندان دارد. شما باید فرهنگی را تبلیغ کنید که اهداف و اهداف شرکت شما را منعکس کند. فرهنگ موجود در سازمان باید با اهداف شخصی کارمندان شما مطابقت داشته باشد. این بدان دلیل است که شما فرهنگی می خواهید که نه تنها انگیزه آنها را فراهم کند بلکه با صنعت شما همخوانی داشته و آنها را درگیر خود کند.

اهمیت حفظ کارکنان

برآورد می شود که نگهداری و بهبود حفظ کارمندان هر ساله برای اقتصاد انگلیس بیش از 4 میلیارد پوند هزینه داشته باشد. سطح بالای ماندگاری بر روحیه کارکنان و شهرت شرکت شما تأثیر می گذارد که استخدام را دشوارتر می کند.

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود کارمندان شرکت شما را ترک کنند. در بعضی موارد ، اگر دست شما باشد ، ممکن است تصمیم گرفته شود ، در آن شرایط دیگر کاری نمی توانید انجام دهید. با این حال ، بسیاری از افراد شغل خود را ترک می کنند زیرا از وضعیت کار فعلی خود راضی نیستند. انجام مصاحبه های خروج را برای یافتن زمینه های پیشرفت در شرکت در نظر بگیرید.

نکاتی برای بهبود حفظ کارکنان

استخدام

واجد شرایط بودن و مصاحبه گسترده با نامزدهای احتمالی به شما امکان می دهد کارمندانی را پیدا کنید که فکر می کنید با اهداف و اهداف شرکت شما مطابقت دارند. کارگرانی که این توصیف را داشته باشند با تلاشهای شما در کسب و کار مطابقت بیشتری دارند و به احتمال زیاد بیشتر در شرکت می مانند.

بسته های رقابتی

حفظ کارمندان فعلی شما بیش از اطمینان از مناسب بودن شرکت برای شرکت شما نیست. در حالی که بسته های پرداختی و سایر مزایا مهمترین موضوعی نیستند که داوطلبان احتمالی در نظر می گیرند، اما همچنان مهم است. مزایایی مانند برنامه های کمک به کارمندان (EAP) می تواند در مراحل مختلف زندگی از کارمندان پشتیبانی کند.

سرمایه گذاری در یک ابزار محک زدن حقوق را در نظر بگیرید. این فرایند حقوق مربوط به نقش های مختلف را در معرفی های مختلف و در سطوح مختلف جمع آوری و مقایسه می کند. ارائه حقوق رقابتی باعث می شود کارمندان شما برای پیشنهادات بهتر در جاهای دیگر کار را ترک کنند

آموزش، توسعه و پیشرفت

ارائه آموزش و سایر گزینه های افزایش مهارت به همه کارگران به حفظ آنها کمک می کند. آنها دوست دارند بدانند که شما به زندگی و رشد شخصی آنها علاقه مند هستید. اگر فکر می کنند که امکان پیشرفت در شرکت وجود ندارد، کارمندان مایل نیستند در یک سازمان بمانند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا