مدیریت استراتژیک

3 دلیلی که به استراتژی جذب استعداد برای کسب‌وکار خود نیاز دارید

مدیرعامل رئیس سازمان است، شخصیتی که چراغ سبز نشان می‌دهد، تصمیمات نهایی را می‌گیرد و شرکت را به جلو هدایت می‌کند. بهترین مدیران عامل می‌دانند که در صورت داشتن افراد اشتباه در کار، مشاغل آنها نمی‌توانند نوآوری، رشد و مغلوب کردن رقبای خود را داشته باشند. برای تحقق موفقیت در آینده، شما باید افراد مستعدی داشته باشید که به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک کنند. مدیران عامل برجسته این را درک می کنند و به همین دلیل است که آنها بر روی بهترین روش‌ها برای جذب استعدادهای برتر سرمایه‌گذاری می‌کنند؛ فرقی ندارد پای استخدام کارمندان دائمی در میان باشد یا پیمانکاران مستقل موقت. بنابراین با بکارگیری استراتژی جذب استعداد را در کسب‌وکار خود، سرمایه‌گذاری درستی برای آینده خود کرده‌اید.

در اینجا سه ​​دلیل وجود دارد که مدیران عامل و کسب‌وکارها به استراتژی جذب استعداد نیاز دارند.

تضمین موفقیت آینده در انتخاب کارکنان

جذب و استخدام افراد مناسب مهمترین قسمت برنامه تجاری هر سازمان است. کارکنان بزرگترین سرمایه‌گذاری هر شرکت برای آینده خود است. استعدادیابی فقط پر کردن موقعیت‌های باز نیست. در مورد داشتن یک نگاه استراتژیک بلندمدت برای پر کردن موقعیت‌های آینده است؛ در مورد جمع‌آوری داده‌های مربوطه و برقراری ارتباط با نامزدها تا زمان باز شدن موقعیت‌های مناسب و ایجاد ارتباط با استعدادهای برتر در صنعت است تا اینکه صرفاً برای فرصت‌های شغلی فعلی استخدام شود.

اولویت‌بندی در جذب استعداد برای تجارت شما حیاتی است زیرا افراد مناسب برای موفقیت آینده شغلی‌تان حیاتی هستند. به دلیل محدودیت زمان و فشار فعلی، نباید تصمیمات عجولانه گرفته شوند. به سادگی نمی‌تواند یک فکر با اولویت کم باشد. کسب‌وکارهایی که چشم‌انداز طولانی‌مدت برای شرکت دارند، معمولاً از استراتژی جذب استعداد برای اطمینان از رشد و موفقیت در آینده پشتیبانی می‌کنند. از این گذشته، کارکنان بزرگترین و مهمترین سرمایه شما هستند و باید آنها را با تأمل و مراقبت استخدام کرد.

کاهش خطرات با مدیریت استراتژی جذب

وقتی از استراتژی کارآمد جذب استعداد استفاده نمی‌کنید، در نهایت کاندیداهای متوسط ​​یا وحشتناکی را استخدام خواهید کرد که منجر به گردش مالی بالا و اتلاف وقت، پول و منابع می‌شوند. هزینه‌های استخدام، هزینه‌های آموزش و زمان از دست رفته به خط اصلی شرکت شما آسیب می‌رساند. علاوه‌براین، داشتن فردی اشتباه در انجام هرگونه کار شغلی می‌تواند منجر به افزایش خطر خطاها و کاهش بهره‌وری شود.

از سوی دیگر خطرات ناشی از استخدام اشتباه را از بین می‌برد، که با کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در وقت و افزایش بهره‌وری همراه است. اکثر کسب‌وکارها می‌دانند که توانایی پرداخت استخدام اشتباه را ندارند. بهبود نتایج کسب استعداد آنها مسئولیت مالی آنها در قبال شرکت است.

بکارگیری نرم‌افزارهای جذب و استخدام

بسیاری از کسب‌وکارها بیش از حد تلاش، منابع و پول خود را بر ایجاد پایگاه مشتری و افزایش فروش متمرکز می‌کنند. از این گذشته فروش محصولات یا خدمات به مشتریان مایه حیات هر تجارت است. این مدیران عامل سرمایه‌گذاری زیادی در نرم افزار ارتباط با مشتری انجام می‌دهند تا ضمن ساده‌سازی فعالیت‌های تجاری خود، روابط مشتری را ایجاد و پرورش دهند.

با این حال، همین مدیران عامل که تمرکز زیادی بر افزایش فروش دارند، استعدادیابی را نیز بزرگترین مانع خود می‌دانند. آنها مطلعند که استخدام کاری مهم در سازمان آنهاست، اما بیش از حد بر روی فروش تمرکز کرده‌اند تا اینکه بر نرم‌افزار و فنآوری مناسبی سرمایه‌گذاری کنند که به پیدا کردن برترین استعدادها و رشد کسب‌وکار کمک کند.

واقعیت این است که برای رسیدن به استعدادهای برتر در عصر دیجیتال، فناوری درستی لازم است. مدیران عامل به استراتژی جذب استعداد نیاز دارند تا بتوانند در نرم افزار مناسب استخدام سرمایه‌گذاری کنند. این همان چیزی است که به آنها امکان می‌دهد در یک فضای فن آور، سریع و رقابت‌پذیر رشد کنند. مدیرعاملانی که از فناوری‌های جذب استعدادها به عنوان بخشی از فرایندهای استعدادیابی خود استفاده می‌کنند، با جذب و در اختیار داشتن افراد مناسب در تیمشان آینده درخشان‌تری را برای کسب‌وکار به تصویر می‌کشند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا